Vampire diaries s05e04

Jag måste bara få skriva mina åsikter om det senaste vampire diaries avsnittet!
En stor applåd till Stefan när han insåg att all triangeldrama inte var för honom. Haha, Elenas min när han bah "screw this.." That moment som Stefan och Elena hade innan hon berättade att hon var tillsammans med Damon var ganska intens dock. Kan hon inte bara bestämma sig för en kille? Det räcker! Du har valt. Sluta lek med dem, inte okej! 
 
Sen alla dessa Caroline-Stefan scener. Kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller inte. Lite för intimt för min smak. Stefan och Caroline ihop känns så fel! Blev lättad när Tyler dök upp i slutet! På tal om det - ABOUT TIME MAN! Har hejat på Caroline och Tyler från början och gör det fortfarande. Men det ser inte så lovande ut för dem just nu, tror defenitift serie-regissören bestämt sig för att deras relation kommer vara över inom en snar framtid. Vilket jag tycker suger. Men men..
 
Äntligen kan Bonnie erkänna att hon dött också. För det första: Dem skulle ju fått reda på det förr eller senare och det är bara elakt av henne att hålla det hemligt. För det andra: Hur schysst är det emot Jeremy som måste ljuga för alla? Sen känns det skumt att hon ska vara med fast att hon är död. What's up with that? Jeremy kommer ju aldrig kunna gå vidare med sitt liv om hans före detta flickvän förföljer honom i varje steg han tar.
 
Känner att jag engagerar mig alldeles för mycket i det här just nu. För inte så länge sedan var jag inte ens intresserad av att kolla på vampire diaries. Serien är kinda messed up, isn't it?

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller tummarna för Klaus och Caroline, de är så söta ihop! ;) KAN TIPSA OM DEN NYA SERIEN HOSTAGES! Så jävla spännande ;)

Svar: Aaah ny serie!? Måste kolla den (Y) Och nej.. Caroline och Tyler ska det va!
Therese

2013-10-29 @ 19:33:52
URL: http://emmaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0