Crush

Det här filmen är bara så konstig. 
Kort sammanfattning: Hon har en crush på den här killen som heter Scott. Kollade ni på trailern ovan känns det lite onödigt av mig att skriva handlingen här men.. Hon är psyko helt enkelt.
 
Jag har blandade känslor om den här filmen. Gillar den men samtidigt inte. Tycker handlingen är väldigt intressant men inte filmen i sig. Jag tror detta är en nyare varant av en film som gjorts tidigare och det finns säkert fler med denna handling. Skulle vilja se en annan variant av denna. Men nja, sevärd men inget jag vill se mer än en gång. Fast jag har däremot inte glömt den. Den har liksom fastnat i huvudet på mig. Storyn osv.
Bla Bla Bla. Ni väljer själva om trailern verkar intressant. Inte ens den lockar mig. Varför såg jag den här filmen från början? 
 
Också: Skulle vilja ha denna filmen i kategorin Thriller och kärlek men lägger den istället på skräck och drama för vet har varken eller. Sen ska ni veta att så fort det är en kärleksfilm så hamnar den på drama för det är det som liknar mest.
Borde kanske fixa mer kategorier men är för lat för det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Den verkar galen xD Crazy girl...

2013-11-10 @ 01:11:00
URL: http://emmaengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0