Fit for fight

Jepp, det är ett sånt där inlägg.
Nu har jag snackar ihop mig med Nina och vi har kommit överens om en slags utmaning som ska hålla på fram till studenten. Jag är medveten om att vi haft olika träningsscheman och olika listor och tävlingar innan och oftast har det hållt på en vecka eller två, sedan har vi tröttnat. Men detta är något jag verkligen vill göra. Har börjat smått och sprungit på egen hand nu i veckan men allt blir mycket roligare när man är flera.
 
Jo, det vi tänkte var att vi varannan gång utmanar varandra. En utmaning kan vara allt ifrån en morgonpromenad till en konditionsutmaning som håller på en hel vecka. Om bara den ena personen gör utmaningen så får den på något sätt poäng för det. Vi har inte riktigt pratat ihop oss och bestämt allt men i slutändan är det alltså en som vinner. Så då kommer tävlingsmänniskan i mig fram. Vad utmaningen än är så måste jag göra den, jag kan ju inte förlora mot min kusin pff..!
 
Anyways.. i vanliga fall gillar jag inte dessa "träningsinlägg." Jag har själv skrivit många sånna här men har blivit väldigt less på att alla verkar så hurtiga på sina bloggar hela tiden. Därför tänker jag inte göra stora blogginlägg om dessa "utmaningar" utan om ni vill ha en uppdatering kan jag skriva om det lite då och då.
/ Kram så länge! 

Kommentarer
Postat av: Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

- okej nice, jag vill också ha ett nytt objektiv men ingenting jag egentligen behöver haha!

2013-11-21 @ 19:13:08
URL: http://sssophiies.blogg.se/
Postat av: MY VESTLUND '

mums!

2013-11-23 @ 13:16:48
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0