Skolarbete och kvällsjogg.

Har precis skrivit klart mitt reportage, jag vet - ute i sista minuten, men det är typical me. Den ska in i morgon och vi fick lovet på oss att skriva denna 2 sidor långa uppgift. hatar när man får läxor över lovet, hade ingen chans att hinna göra klart det innan.. eller efter för den delen, den ska lämnas in samma dag vi börjar (i morgon.)
 
Har iaf gjort något positivt idag, var ute och joggade. Kändes riktigt skönt efteråt, behövde jag efter allt julgodis och julmust. Men som jag skrev tidigare är ju mitt nyårslöfte att sluta med godis osv, iaf ett tag. Ska nog bli bra nu när jag kommer tillbaka till vardagen och börjar med träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0