Det här funkar inte.

Som jag nästan visste så skulle jag aldrig orka visa varje lucka i min adventskalender. Vet inte varför jag ens föreslog det från början. Men jag kommer istället göra ett inlägg om alla produkter när alla luckorna är öppna. Förmodligen inte på julafton men dagarna därefter.
 
Imorgon har mamma lovat mig gröt till frukost och jag är väldigt taggad på detta, haha! Frukost är bland det jobbigaste att göra tycker jag. Slutar alltid med att jag aldrig hinner käka någon riktig frukost utan tar en frukt på bussen till skolan om ens det.
 
Har inte mycket mer att skriva om. Nu ska jag ta en extra titt på engelskaföredraget jag ska ha imorgon sen blir det sängen. Funderar på om jag ska se filmen Hours eller om det blir en kväll med familjen sen istället. För som ni säkert vet har Paul Walker dött *fäller en tår* och jag känner för att bara kolla igenom alla hans amazing filmer!
En bild från när jag och Sandra fikade för vet ni vad? VI SKA TILL SPANIEN! Woop Woop!
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

gott o mysigt =)

2013-12-12 @ 23:52:18
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0