Vårkänslor nu när det är höst? Weird.

Har fastnat helt för det här med att ha klänning/kjol under en tjocktröja som tonar ner det hela. Tycker det är grymt sött men tyvärr har jag varken någon bra klänning eller passande tröja så.. that sucks!
Älskar klänningen till vänster här ovan! Hade jag sett den i affären hade jag antagligen först blivit helt exalterad av att jag hittade den sedan hade jag sprungit till omklädningsrummet, testat den och.. surat över att den inte ser lika bra ut på. Ni förstår att jag har inte världens bästa kroppsform och ibland är det inte alls kul att gå i affärer och testa kläder, då inget av det man gillar passar. Eller rättare sagt när jag aldrig blir nöjd med hur jag ser ut. Men nu ska jag inte vara sån, självklart finns det dom dagarna då man känner helt tvärtom och känner sig vackrast i världen! Händer dock inte lika ofta men jodå, det har hänt. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Ähh, skärpning tessis! Du är fin precis som du är ♥

2012-09-28 @ 10:22:16
URL: http://nattstad.se/JMTK
Postat av: Natacha

Fin blogg :)
Kolla gärna in min om du har lust :)

2012-09-29 @ 19:39:25
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0