Terra nova

Har börjat kolla på en ny serie. Eller har sett första avsnittet sedan långt tillbaka men då störde jag mig grymt mycket på effekterna, hatar när det inte är iaf 95% trovärdigt. Men så gav jag serien en chans igår och självklart fastnade jag. Nu är jag på avsnitt 7 och hoppas det kommer ut en säsong 2 snart. :))
Det handlar lite om tidsresor, framtid och historia, dinosaurier (det var dem effekterna jag var tveksam över.) men det stora hela handlar om en och samma familj, tycker killen i familjen är grymt söt. Så alla som gillar lite science fiction, dinosaurier, action och romantik bör ge denna serien en chans.. och titta inte bara på första avsnittet, det gör dig bara förvirrad, utan gräv djupare in i serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0