Sick = Sucks!

Tack Lina för att du är så bäst och lägger upp glosorna på glosboken! Hade dött utan dig, kanske. Men aa det är iaf vad jag har sysslat med idag - läxor! Är sjuk och kan inte ens vända mig i sängen utan att bli andfådd. Knaprar halstabletter och dricker te. Men en sak ska ni veta: Att vara sjuk innebär inte att man är ledig! Ååååh nej, tvärtom. Istället sitter man hemma och göra en massa läxor eftersom jag som vanligt är ute med allt i sista sekund. Och när man väl kommer tillbaka till skolan efter att ha varit sjuk två dar, ja då ligger man efter med en hel veckas arbete, på något underligt och extremt konstigt sätt.
Så idag har jag alltså pluggat glosor och försökt fixa bilden till median imorgon (vilket blev katastrof eftersom jag fortfarande inte kan indesign. Suck) Men nu ska jag ner och ta mig en kopp te och sedan blir det att kura ihop mig i soffan och kolla på 90210. Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0