Träna Träna Träna.

Nu ska vi se.. igår testade jag och Matilda att gå på ett spinningpass. Eftersom 45 minutarn' var fullbokad så sa vi att vi kör på 55 minuter istället. BIG misstake, haha nejdå jag skoja bara, vi klara oss bra men det var APjobbigt! Så för er som inte vet det -> Jag hatar apor vilket gör att apajobbigt = dödsjobbigt!
Sen idag körde vi Zumba i 30 minuter. Fattar fortfarnade inte vad som hände.. hängde knappt med och blev inte värst svettig på 30 minuter. Helt ärligt: Jag suger på att dansa, stel som en pinne! Men nästa gång ska vi köra iaf 45 minuter och jag antar att man måste ha varit där några gånger för att kunna lära sig stegen, right?
 
Nu har jag precis kommit ur badkaret och sitter och nördar youtubeklipp, som vanligt. Vill ni förrästen se vad jag gör på youtube så heter jag @Tessan9222. Har inte laddat upp några videoklipp än men har funderat på det ett tag och.. vem vet kanske laddas upp något i framtiden? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0