I'm a messed up kid.

Känner att jag är ett stort fiasko just nu. Har så jäkla mycket saker jag vill göra och vill börja planera men nej.. istället slösar man bort hela dagar på att.. göra absolut ingenting! Jag menar - i sommar planerade jag att börja vänja mig vid klackskor. Jag tänkte börja dricka kaffe (okej, försökte men det sket sig.) Jag ville ut och fota mer. Röra mig utomhus och det behövde inte alls bara vara med vänner. Jag köpte också en slags dagbok där jag tänkte skriva ner mina tankar och vad jag verkligen känner, eftersom jag i princip går runt med ett stort fett lås runt huvudet på mig.. som ingen någonsin skulle kunna förstå sig på att öppna. 
 
Idag hade jag till exempel planerat att plugga samhäll hela dagen men icke sa nicke. Istället somnar man i soffan och när man väl vaknar intalar man sig själv att provet är på fredag, jag har ju hela dagen imorgon också och så gör man en massa annat. Till exempel så började jag göra situps. Jag menar, det är ju ändå en bra orsak, eller? Allt för att inte behöva plugga. Vad ska jag säga när jag sitter där om några veckor? "Emmn.. nä jag kunde inte plugga för jag var tvungen att göra situps.. jag menar.. det är ju viktigt att träna, right?" Det är inte precis så att dessa 50 situpsen (nej, jag gjorde inte fler.. resten av tiden använde jag till att dansa till musiken och sjunga med i låten) kommer att göra någon stor skillnad? Ingen skillnad alls faktiskt, det var ju ingen utmaning. 
Men i vilket fall, jag lärde mig iaf de fyra grundlagarna.. bra nu ska jag bara lära mig resten av vad regeringen och riksdagen verkligen sysslar med. Vadå regionala och lokala organ?

Kommentarer
Postat av: Julia in da house

Hahah du är så förvirrad och söt <3

Men nu har jag fått en kamera (YES!!) så nu får vi bannemig snart dra ut på en fotosession :D

2012-10-18 @ 10:06:57
URL: http://nattstad.se/JMTK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0