Freaking varma mackor chips!

Okej så jag kom hem idag, har precis cyklat 3-4km (vette sjutton hur långt det är?) i spöregnet.. en halvtimma senare märker man att ens brorsa har lagt all sin smutstvätt i min tvättkorg och en massa clementinskal i papperskorgen. Nu tänker ni säkert "WTF!? Varför skulle ha slänga in sina kläder i hennes rum, makes no sense!" och då får jag förklara att han har fått för sig något konstig och slänger därför in allt möjligt i mitt rum. (På skoj - såklart) Har försökt låsa dörren men det är samma nyckel till alla dörrarna på övervåningen så BIG fail på det! Men iaf, jag tar ett djupt andetag och slänger in allt i hans rum istället.
 
Han kommer hem, reagerar inte mycket på att det ligger tvätt på hans rum, utan det är först senare när vi börjar tjafsa om något helt annat som det kommer på tal. Det slutar med att han åker och tippar och jag går surt in på mitt rum för att lugna ner mig med ett par youtubeklipp. (standard!) Så när han kommer hem igen: "Emmn.. här! Så kanske du inte behöver vara så grinig längre.." räcker mig påsen med 'varma mackor chips' och lämnar rummet. I äm like: "huh?" Inte för att jag var speciellt sur i från första början men kunde inte hjälpa att ett stort fett smile kom krypandes.
 
P.S chipsen var inge' höjdare, dude!

Kommentarer
Postat av: N

Sicken toppen bror du har! Han e juh för go!

2012-10-17 @ 07:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0