Bloggappen - The big city - mensvärk!

Får ryck på blogg.se-appen, vet inte om det bara är för mig men den har inte funkat sen dem uppdaterade sidan. Jag älskar alla uppdateringar (trots att jag var kritisk i början) men ni kanske märker att jag bara bloggar mitt i natten nu för tiden. Det är för att det är vid den här tiden jag sitter vid datorn, ehehe, kanske inte är helt sant men det är nu jag får all inspiration (vilken inpiration!?)... men det var inte det här jag skulle skriva om hmm..
 
Igår åkte jag in till Göteborg med my little friend - Julia! Snål som man är köpte jag inte mer än den söta tygpåsen som ni ser på bilden ovan. Den är egentligen militärgrön men det syns inte så bra på bilden. Har använt min skolväska till allt.. och då menar jag verkligen ALLT. Men nu är det slut med det! Sov i alla fall hos Julia, vi köpte frukt och gjorde chokladfondue. Och jag fick äran att öppna kokosnöten, waaaah! (Y)
 
Just nu, som den tjockis man är - dricker jag cola, kollar på walking dead och tycker bara allmänt synd om mig själv, haha. Har ont i magen och vill bara dö, det går ju aldrig över! Skulle egentligen ha tränat idag och fått träffa Matildas kille for tha' first time(!) men icke sa nicke, ville verkligen bara hem och krypa ner i sängen. Vilket jag gjorde också.. och därför jag jag fööör pigg just nu. Smart tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0