Sleepover

GODMORNING FOLKS! Nu sitter jag hemma i soffan och är extremt trött, huvudvärk har jag också. Igår var jag i stan med Emma och Julia. Blev ytterligare en thai-måltid. Så otroligt gott! (A) När fötterna började värka åkte vi hem, jag till Julia där hon upptäckte att hon tappat bort sin mobil. Risken fanns att hon hade tappat den på bussen.. vilket var precis vad hon hade gjort. Hennes föräldrar spårade den och såg att den var nere i centrum (där bussarna står parkerade) så vi gav oss iväg på ett litet cykel-äventyr, halv 1 på natten. Tur i oturen var att dom hade hittat den! Fast otur i turen i oturen var att hon som hittat den hade lagt den i "hittegods-lådan" och ingen kan öppna den förrän på måndag. Så Julia får helt enkelt en mobilfri helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0