En paus i pluggandet

Haha, lycklig tjej här! Vi har tydligen mediaprov imorgon! X'D Kul att man stressar upp sig i onödan. Men jag har fortfarande mycket att göra, ska göra en presentation som varar under 3-4 minuter om en bok på engelska. Eftersom jag är sämst på att prata inför folk i allmänhet kommer jag total suga vad det gäller att hålla tal på engelska. Kommer antagligen ha en halv minuts paus mitt i allt där jag funderar på vad jag ska säga.. standard!
Anyway.. just nu tar jag en paus från allt och kollar ett avsnitt 90210.
Snart ska jag börja laga man, korv och pommes. Resten av familjen har redan käkat så får göra mig en egen måltid idag. Haha, kanske inte bästa valet med tanke på att vi åt på Mcdonalds vid lunch.. ooops.

Kommentarer
Postat av: custom-essay-writing-service.org

I wish you good luck and to be successful with such kind of presentation!

2012-05-16 @ 09:20:37
URL: http://custom-essay-writing-service.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0