Insidious

Tänkte bara skriva lite snabbt om skräckfilmen jag kollade på igår. Jag fick som vanligt sitta framför tv:n ensam då både Nicklas och pappa fegade ur men jag hade bara bestämt mig för att se den! Självklart var den läskigare än jag hade trott och det menar jag verkligen (skräckfilms fantast som jag är!)

Saken blev inte bättre av att Mira ställer sig i soffan, tittar rakt ut genom fönstret och börjar skälla! Märkligt eftersom vi befinner oss på övervåningen, hon springer bort till trappan och ställer sig och morrar ner.. Aaaah! Tror ni inte att jag dör!? Här sitter jag, ensam på övervåningen, kollar på skräckis och hunden börjar morra på något okänt. Haha, det va lite kul..

Men annars var väl filmen helt okej, för er som gillar skräckfilmer kan jag verkligen rekomendera den, men jag tyckte som sagt att den var riktigt läskig. När man väl började fatta vad som pågick kändes det löjligt men trots det var den läskig genom hela filmen. :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0