Crash and burn

Nu har man käkat mat. Innan dess var jag ute och övningkörde med pappa för första gången. Vet inte varför men blir mer nervös när jag kör med honom. Det gick alldeles utmärkt och fick köra bland trafik för första gången (eller körde bland 'trafik' med mamma sist också men mötte knappt några bilar.)
Nu sitter jag här vid skrivbordet och pluggar matte igen. Tror faktiskt jag ska hälla upp vatten i badkaret och lägga mig och läsa på matten där istället. Jepp, så får det bli!
See you later aligator! >.<

Kommentarer
Postat av: Nina Isabelle

När vi var i Äggis så tyckte jag att det var kul att köra med din pappa. Diggar att han var "petig" (inte överdrivet såklart, men hittade inget annat ord i ordförrådet där.)



Samt, det var enklare att köra i volvon än i kia:n! :D



Kram på're

2012-03-14 @ 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0