"Tips från coachen"


Vill ni veta något som är galet? Jag var uppe klockan 5 i morse! Nina var nämligen tvungen att ta en tidig buss för att komma till skolan och jag ville hålla henne sällskap. Det värsta är ju att vi inte har varken media eller historia idag så börjar halv 3, tänk vilken grymt lång sovmorgon jag kunde ha tagit!? Haha okej jag kunde ju ha gått och lagt mig igen efter att hon åkt, men kunde inte somna. -.-
Vet förrästen inte om vi har svenska idag eller inte.. ena halvan av klassen tror att vi ha lektion medans den andra halvan insisterar på att vi inte har lektion. Jag är en av dem som tror att vi inte har, men man vill ju vara på den säkra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0