Hänger du med på ett DOPP?

Mira blir en helt annan hund när hon vet att hon ska få bada. Hon blir pigg och hoppar med ett glädjeskutt in i bilen. Man blir påmind om hur hon var när hon var yngre - Överenergisk och grymt lekfull. Hon är ju förstås fortfarande lekfull osv men det är bara mer nedtonat. 
 
Något som jag är väldigt dålig på när det gäller att redigera flera foton i photoshop är att få dem att passa ihop. Till exempel i detta inlägget hade jag valt ut tre bilder som jag ville ha och trors att jag har uppe alla i photoshop samtidigt och försöker matcha färgerna med varandra så blir det inte bra. Det blir inget 'tema' av det hela. När den ena bilden ser bra ut blir dom andra i en 'för grön nyans' eller 'för blå nyans'. Det blir aldrig bra. Så här har ni tre bilder som inte alls ser ut att höra ihop, en blå, en grå och en grön. Great!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller med, man kan aldrig få det riktigt bra när man redigerar! ;)

2012-07-09 @ 11:50:43
Postat av: Emilia

Gud vilka härliga bilder! :)

2012-07-10 @ 17:57:42
URL: http://www.emiliablomqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0