Han taggar mig!

Tänkte bara göra ett snabbt inlägg innan jag åker in till Göteborg. Igår blev jag mer eller mindre uttvingad av Nicklas att hänga med honom på en joggingrunda, sträckan var inte längre än den jag brukar springa men jäklar(!) han förberedde mig inte på alla uppförsbackarna! Så idag har jag alltså ont i vaderna, fast det är endå en skön känsla på något sett. ;) Man får väll tacka brorsan för att han orkar släpa med sig mig när han är ute och springer. Han gör "spurter" medans han väntar på att jag ska komma ikapp, haha.
Eftersom blogg-appen inte funkar blir det tyvärr inga fler inlägg förren ikväll, kanske till och med imorgon(?)

Kommentarer
Postat av: Julia in da house

Waaaaah, jag har uppdaterat :D

2012-07-06 @ 12:03:15
URL: http://nattstad.se/JMTK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0