Fegis till hund

Jag förstår att antalet läsare sjunker eftersom jag suger på att blogga. När jag väl gör inlägg är de knappt läsvärda - I know! Men ska jag vara ärlig så har jag inte mycket att berätta om, gör inget roligt, slappar bara. Snart börjar ju skolan och dess stress igen så jag passar på att ta det lugnt. ^^
 
Kan berätta att jag idag var ute och joggade vid 11-tiden. Läskigt som fan var det! Tänkte inte riktigt på vart jag sprang eftersom jag aldrig brukar ha något emot mörker innan, men så joggade jag in bland "skogsdunget" och plötsligt prasslar det till bland buskarna och Mira börjar dra som bara den. Ni förstår att den stora läskiga hunden som låter som en tyrannosaurus rex när hon skäller, hon är livrädd för allt, fegare än mig alltså. Men man blir ju äna lite skraj! Det var antagligen ett rådjur eller älg, det får jag aldrig veta, men efter det satte jag på en One direction låt för att göra det lite mindre läskigt. "Baby you light up my world like nobody else" - jo tack för den!
Efter det blev det ett varmt bad med melon och vampire diaries. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0