Tjenare

Yes, så igår testade jag på att spela innebandy, inte med mitt gamla lag utan med ett annat sportlifelag. Grejen är att jag vill bara hålla igång och röra på mig, älskar ju innebandy. Vet dock inte om jag vill fortsätta. Får se..

Aja, nu har jag nstan precis kommit hem. Slutade halv 2 och gick hem. Har hunnit göra varm oboy också! Det var jätte länge sedan jag drack, gottigott är det! Nepp, nu ska jag chatta lite med min kära kusin sen blir det att kolla O.C som börjar 15.05 på 5:an. Har sett de avsnitten som visas nu men har äna glömt.

- Fotograf: Nina -

Kommentarer
Postat av: vilma :)♥

hej! snygg blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2012-01-26 @ 21:44:56
URL: http://vilmaaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0