Skolstart

Igår började vi skolan igen. Kan inte precis säga att det var en toppen dag.. Min svenska-lärare berättade att hon inte var helt nöjd med min inlämning eftersom jag hade gjort fel med "styckindelningarna".. Svårt att förklara men hade en liten diskussion med henne. Såååå irriterad blir jag på henne! Fick C på den uppgiften eftersom hon inte gillade "mitt sätt att skriva på".. Lite surt då jag satsar på högre betyg i just svenska. Nu låter jag som någon jobbig, envis unge.. Men ni skulle vart där.

Jaja, idag har det varit bättre förutom att jag försov mig och kom försent första lektionen. (A)
Nu ska jag snart åka skridskor med Sandra, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, gud vad surt! Bara för en sån grej, men jaja, är man lärare så är man XD

2012-01-11 @ 16:21:17
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0