Sjuk

Då har man gått och blivit sjuk.. Var väldigt snuvig igår, trodde det berodde på att jag städade rummet (reagerar nämligen så på damm.) Men så när jag skulle lägga mig började det göra ont i halsen och idag har jag även huvudvärk. Gott. Jag som tänkte dra ut och fota lite idag -.-
MenMen.. Nu blir det en hemmakväll istället, ska kolla på det nya vampire diaries avsnittet som jag aldrig hann se igår.. Och efter det kanske spela lite sims eller se på OTH. :}

Haha, har en liten rolig sak att berätta också! Före jul hade pappa köp ett "mini-stativ" som han tänkte ha till julklappsspelet. Men han tänkte på mig när han köpte det och därför ångrade han sig snabbt och köpte något annat. Så igår hade jag ställt upp mitt stora stativ för att göra en liten video (som failade totalt, sorry) och när han såg stativet kom han att tänka på det lilla han hade köpt. Igår fick jag alltså ett pyttelitet, gulligt stativ av pappa. Rätt bra att ha ändå.. Kanske.. Tänkte om man ska ställa kameran på en ojämn yta så hjälper stativet till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0