Hungerspelen

Tänkte tipsa om denna filmen som jag ser fram emot otroligt mycket! Det var faktiskt Nina som visade mig den, eller hon tipsade mig om boken "The hunger games" och sa också att dem ska göra en film på storyn. Trots att det inte hade kommit ut något officiell trailer då så fastnade mitt intressa direkt.
Nästan så att jag får lust att läsa boken också! Och då ska ni veta att jag inte är något vidare på att läsa böcker, blir rastlös och hoppas istället på att dem ska göra en film på boken. De ända tjocka böckerna jag tagit mig igenom är twilight-böckerna och första Harry Potter boken.

Men nu har iallafall den officiella trailern kommit och jag är nu galet förväntansfull! Är inte ni!? + att jag fick skymten av ett par skådisar jag tycker om!

Kommentarer
Postat av: ElinStrååt

Jag är också galet förväntansfull! Jag har läst böckerna och de var sååå bra. Läs dem du med, tror du skulle fastna för dem ;)

SVAR: Tusen tack!

2012-01-08 @ 12:48:07
URL: http://ennelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0