Allum

Idag har jag varit i Allum med mamma. Blev äna lite förvånad då mamma först hade köpt mer än mig, hon är inte sådär jätte haj på att titta på kläder nämligen. Men sedan kom vi bort till Gina Tricot, Bik Bok osv.. Köpte en hel del! Fick till och med köpt ett par jeans, som jag tycker är så tråååkigt att testa.
| Gina Tricot | 50:- |
| Gina Tricot | 50:- |
| Lindex| 149:- |
Gillar speciellt den sista då det inte är något linne jag hade köpt i vanliga fall. Är trött på min tråkiga och vardagliga stil.. om jag ens har någon stil i över huvudtaget. Ska försöka skärpa mig, matcha saker och titta ut lite mer ovanliga plagg. Vad sägs om det? :3

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag gillade verkligen den i mitten! Den röda där! Den ja!



Den va snygg!



Men alltihop var väldigt snyggt köpt. Bra fyndat där! ;)

2012-01-05 @ 07:00:09
URL: http://iftheyaregreenoreblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0