Bokslussen

Lovade ju att ge en förklaring till varför jag kom hem med en massa böcker. Här kommer den.
Min kusin har jobbat/jobbar på bibliotekt i lilla edet. De höll under en tid på att förbereda ett bookcrossing och till projektet behövde de ett märke som kunde symbolisera dem. Nina fick i uppdrag att skapa detta märket. Så hon började med en skiss som hon sedan överförde till datorskärmen. Efter många försök i paint ringde hon tillslut till mig och frågade om jag kunde hjälpa till och fixa den i photoshop. Jag ställde självklart upp, trots att det inte blev någon betalning för min del så var det en kul grej + att Nina kom på besök för att vi skulle kunna prata ihop oss.

I vilket fall.. så när allt var klart, och tro mig det tog längre tid än vad jag hade trott, så fick alltså både jag och Nina ett antal böcker som vi skulle dela på. Tror det var ca. 12st. På bilden ovan är då böckerna jag fick med mig hem. Sedan har Nina några hemma hos sig också.

Tänkte att jag kunde visa vilka olika försag jag kom med och vilket märke dem i slutändan valde. Så här kommer alltså en bild på några av dem förslagen jag slängde ihop.
För att se hur resultatet blev kan ni gå in på http://bokslussen.blogspot.com/ . Det är inte jag som lagt till "Bokslussen"-texten utan boken och de flygande papperna har jag gjort. Är själv inte speciellt nöjd men det viktigaste var ju att dem gillade den.
Hoppas det var en tillräckligt bra förklaring. (:

Kommentarer
Postat av: Anna/Sagobok

Åh jag har också läst Döden i dina ögon!! Dock tyckte jag att den var rätt så B i slutet att jag inte hade lust att läsa Arvet :( Vad tycker du om det ? :)

Kram !

2012-02-25 @ 15:16:39
URL: http://grynetgrunewald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0