"Buckle up, Bitches. Nothing is as it seems"

Kan glatt berätta att jag har varit ute och joggat. Fick med mig pappa och det var inget dåligt sällskap. Riktigt nice faktiskt, kommer vi förhoppningsvis göra om flera gånger! (:
Nu hade jag tänkt kolla en stund på Pretty Little Liars. Är på sista avsnittet ur säsong 1. Har inte kommit speciellt lång i den serien eftersom jag prioriterat andra.. så som OTH och TVD.
Men nu har jag äna fastnat och är konstant sugen på att få se mer av Pretty Little Liars!
Seee yaaa'!

Kommentarer
Postat av: Emma

Själv har jag blivit OTH-nörd igen... HAHA är snart klar med säsong 4 också! Enbart 10 avsnitt kvar, snart 9! :D



Guuud vad det är gryyyymt!

2012-02-22 @ 17:26:50
URL: http://emmaaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0