Skrivbordsbakgrund

Vet inte när jag gjorde en skrivbordsbakgrund senast(?) grymt längesedan vad det i alla fall! Men nu när skolan snart börjar osv (Jag vet, förlåt för att jag påminner er!) så tänkte jag överraska Sandra med en fin bakgrund på oss. (och där avslöjade jag överraskningen -.-) Haha, grymt fina bilder på när vi var små också. Det bästa är väl att man kan skylla på att man var 'liten' så det är skit samma om man ser mongo ut på bilden. 
Det är alltså en slags animering, eller jag har med andra ord gjort 6 lika bilder och sedan valt att ha det som ett bildspel. Inget svårt med det. Och för att jag ville visa er alla bilderna gjorde jag ett försök till en animering. MEN.. eftersom jag inte är något proffs på animeringar blev det förstås jätte pixligt, tack vara gif-formatet och allt som hör till så för att bevisa att kvaliten inte är sådan på själva skrivbordet så har jag även en stillbild för er att se. Hope you like it! :}
Och om ni undrar över den stora 'fästisen' som täcker halva skärmen är så är det tv-serier som jag följer just nu, eller ja som ni kanske förstår så är det avsnittet jag är på. Tips till alla er serie-nördar där ute, skriv ner vilket avsnitt ni är på så slipper ni leta upp det på nytt varje gång.

Kommentarer
Postat av: theee SANDRA

AS NAJJJJJJS!

FINAAAA BÄSTTAAAAA VÄNNNN!

2012-08-02 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0