Jag och mina bortförklaringar

Jag har lämnat in min skoldator på lagning vilket gör att jag inte är inne lika mycket på nätet och härjar.. nej jag skoja bara, men aa jag tänker inte lika mycket på allt som måste kollas och att jag måste blogga osv. Det är rätt så skönt faktiskt. Nog för att jag har allt tillgängligt på mobilen men.. det blir en annan sak. (Där är det twitter & instagram som gäller.) Jag har ju en dator hemma, den jag sitter vid nu.. men den är grymt seg och när jag ska redigera bilder så visar det sig att jag inte hittar funktionerna som jag vanligtvis använder då det är två olika photoshop-program på de olika datorerna. Minst sagt irriterande.
Men ska försöka skärpa mig med bloggandet och tänker förbereda några tidsinställda nu medans jag endå håller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0