I'm all over the place.

| Haha, ja jag vet att jag är bäst på att ta ego pics |
Det är sjukt svårt att få till en bra bild. Jag menar.. det beror ju på ljuset! Menmen.. hittade ingen bra bild 'före' som man kunde jämnföra med. Men lite skillnad ser man väll? 
Har bestämt vad jag tycker om färgen nu. Det ser i princip ut som mitt hår innan när det var blött och ända skillnaden är att de blonda tonerna har försvunnit. Tycker det ser grymt tråkigt ut. Typ grå-aktigt och aa bara allmänt tråkigt. Men samtidigt har jag inget emot färgen, tills vidare.. men kommer nog bli glad när min vanliga blonda-style börjar komma fram igen. (:

Kommentarer
Postat av: Julia

Ser inte heller någon större skillnad men lika söt som alltid :):):)

2012-08-01 @ 22:10:49
URL: http://nattstad.se/JMTK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0