En spurt i åskvädret

Snacka om tur! Bestämde mig för att börja röra på arslet och begav mig därför ut på en joggingtur. Inte visste jag att det skulle börja regna!? Jag menar.. okej mina föräldrar sa det ett par gånger och himlen var inte precis blå, men ändå! Haha, nejdå men turen var att regnet inte kom förrän jag i princip var hemma. Fick bara ett par droppar på mig. It's the lucky girl, right here!
Nu undrar ni vad denna bilden har med inlägget att göra va? Jo, eftersom min anonyma kompis har börjat träna en hel del så har det taggat mig och ville bara röra på mig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha det är jag som är "A" ;) Dock fick jag inte träna idag för mamma sa att man skulle vila en dag emellan lite då&då, haha... Men imorn blire fullfräs ;p

2012-08-02 @ 19:13:33
URL: http://nattstad.se/JMTK
Postat av: Hanna

Svar: Ja viss är dom !! ;)

2012-08-02 @ 21:43:55
URL: http://blingers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0