Äggdal

För er som har följt mig en lång tid nu vet precis vad jag menar när jag säger att vi ska till äggdal. Det är nämligen en slags sommarstuga ute på landet som vi brukar hyra i princip varje sommar. Farmor har varit med i den 'aktiva länken' som har hand om stället så det har blivit mycket att pappa hjälpt till att laga rör och vi har fått gratis boende och grejer. 
 
Men som sagt.. sista veckan av sommarlovet ska jag då använda till att umgås med bästa kusinen och bara njuta av livet på landet. Ni kanske inte visste det man jag älskar att vara ute i ingenstans, tillbringar gärna en helt i något öde hus med goa kompisar och bara kunna komma ifrån verkligheten ett tag. Låter det inte härligt?
Men i vilket fall, det är det jag ska göra denna veckan så kommer inte ha något internet och vill inte lägga ner energi på att mobilblogga, utan kommer göra ett par tidsinställda som kommer dyka upp här på bloggen men annars får ni klara er tills vidare.
Och förstås en gammal bild på oss galna. Kommer förhoppningsvis ha lite nya bilder på kussen och mig när jag kommit hem sedan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, har kollat runt lite på din blogg och gillar den väldigt mycket! Undrar därför om du är intresserad av ett länkbyte? :)

Svar: Jag gör helst inte länkbyten men gärna bloglovin' om du har? :)
Therese

2012-08-15 @ 10:03:03
URL: http://www.naturalhorsecare.blogg.se
Postat av: Sanna

Gärna! :) Har länk till bloglovin till vänster i min blogg, börjar följa dig nu så hoppas jag att du gör detsamma :)

2012-08-20 @ 19:22:05
URL: http://www.naturalhorsecare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0