Svar på frågestunden

Tänkte ta och svara på de frågor som ställdes under frågestunden. Hade egentligen tänkt svara i ett vidoeinlägg men fegade ur. Haha, känner mig såå obekväm med att sitta och prata med en kamera. Tänkte göra det när Nina var här så att hon kunde vara med men så glömde jag bort det, oooops. (A)
Jaja, här kommer det skriftligt iaf:
SVAR: Jo, i går visade det sig att min mamma har tillsammans med min faster köpt en villavagn. Ni vet en husvagn som är fast och har altan och grejer. Haha, jag visste att de hade varit och kollat på en man så igår köpte dom den. Har ingen aning hur den ser ut men ska bli spännande.
Har också planerat att fota en hel del i sommar så bloggen kommer bombaderas av bilder.
SVAR: En Canon eos 500D
SVAR: Om du gillar skräckfilmer så kan jag rekomendera Case 39 eller The Hole. Annars finns det roliga filmer som Baksmällan, Pojken med prutt-byxorna & Hancock.
SVAR: Hmm.. Blyg, Kreativ & Tankspridd.
SVAR: Helt klart julmust och JA, dom smakar olika!
SVAR: Svårt. Men tror det hade blivit USA eller något sånt. Hade inte klarat av att lära mig ett helt nytt språk, är sämst på det.
SVAR: Jag brukar oftaste köra med automatik, speciellt när man måste vara snabb och fota något som rör sig. Men ibland försöker jag trixa lite med inställningarna, har fortfarande väldigt mycket kvar att lära men hade tänkt öva en del i sommar. Så kanske ska börja skriva under bilderna var jag har använt för bländare och sutartid i framtiden, eller vad säger ni?

SVAR: Jag har exakt 141 filmer och 9 tv-serier. Fast de tre lost-säsongerna äger jag tillsammans med min bror.
SVAR: Jag tycker det är roligast att fota djur. De rör sig och man kan få en hel den roliga bilder. Jag tror våra katter är det roligaste motivet just nu, de är lättare att fota än kaninen och Mira tittar alltid bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0