Summer - here we come!

| Tröja - 99:- | Shorts 249:- | Båda ifrån H&M
Tröjan och shortsen är mina inköp ifrån dagens runda på backaplan + ett par svarta byxor från Gina Tricot. Testade minst 6 olika byxor men tycker aldrig det finns några som ser bra ut på mig så.. det fick bli ett par vanliga svarta. 

Kommer antagligen aldrig trivas i shorts, funderar på att gå hela sommaren i långbyxor.. vad sägs om det? Okey, förra sommaren praktiskt taget levde jag i mina jeansshorts men nu känner jag mig inte bekväm i det längre. Vette' sjutton hur jag ska klara mig igenom de allra varmaste dagarna.. Kommer antagligen sluta med att jag badar i badkaret och solar i skuggan där ingen kan se mig. Blir spännande till sommaren när jag ska lösa det här på något sett, haha!

Kommentarer
Postat av: Roland

Du är jätte fin i shorts! Snygg outfit där. Kram

2012-05-03 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0