Så var det ju det här med påsk..

Idag fick vi besök av ingen mindre än MORMOR.  :3
Det får bli ett snabbt stopp, medans hennes "skjuts" spenderar två dagar på Ullared. Hon åker alltså hem imorgon. Idag fick jag också påskens första påskägg! Yey!

Nog för att jag älskar godis men det här med påsk.. njaa det har aldrig varit något vi firar här hemma. Mer än att vi käkar godis och dricker julpåskmust. Eller jag gör det iaf, sen brukar det bli ägg till frukost men nej, jag gillar inte ägg. Varken kokta, stekta, grillade eller råa ägg. Blääe. Är inget stort fan av prinskorvar och köttbullar heller så.. ni kan ju förstå hur det bli på jul. Jag brukar tröstdricka julmust medans resten sitter i timmar vid julbordet. Fast nu var det ju påsk jag pratade om, right(?) men det är ju inprincip samma mat, fast att det finns mindre att välja på. Eller.. nä nu känner jag att jag spårar ur. Vet inte ens vad som finns på menyn under påsk så nu är jag helt ute och cyklar. Men som sagt, påsk är bra därför att man får lov och kan dricka påskmust. Så tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0