Internet - äntligen!

Idag så fungerade vårt skol-internet! Äntligen! Det har inte funkat innan eftersom dem som fixar det hade fått fel "data koder".. aja, men det viktigaste är att det funkar nu. Har även fått nya inloggningsuppgifter på fronter, awsome! (Y) Allt är fixat och klart.. :]

Efter skolan idag följde jag med Sandra hem, hennes mamma fyller nämligen år och därför var min mamma där på fika. Så åkte jag med mamma hem sedan så slapp jag gå. (A) Träffade även Elise (stavning?)
hunden som dem passar. Dem ska kanske köpa hund så nu har dem en på "test".. Det är en super duper söt dalmatin valp. :}

Jag är verkligen jätte
ledsen över att min blogg blivit så tråååkig! Jag bloggar inte mycket om film längre och inte heller har jag några bilder, inläggen är huuuur långa som helst.. (Oj lite hård kritik mot mig själv kanske?) Men seriöst min blogg suger just nu. :( Fy mig!
Ska se till att fota lite nya bilder idag. Håll ut! (:

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ja fota lite! Lova att lägga ut dem sen så att man får se

2011-09-16 @ 16:47:41
Postat av: FANNY

fin blogg! :)

2011-09-16 @ 17:03:41
URL: http://fannyisretarded.blogg.se/
Postat av: Ellie

Wow! Kul! Med internet alltså! Men gud, en egen hund! Vilken dröm... Men tänk att ha en egen häst...:D:P

2011-09-16 @ 17:07:42
URL: http://vardagochdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0