Sad face :'(

VARNING för ointressant text!
Det funkar inte att ladda ner stämplar (patterns) till photoshop. Eller det funkar inte för mig rättare sagt! Har gjort det tidigare och vet hur man gör, men vet inte hur jag har lyckats men allt i min dator har bytt plats eller försvunnit. Alltså det mönstret jag har som bakrund nu finns inte längre tillgängligt i mitt photoshop och när jag försöker ladda ner det på nytt hittar jag inte mappen den ska ligga i. Dem mapparna man ska in på finns inte att välja mellan när man "sparar" en fil, mysko!

Hade iaf tänk göra rundade hörn på min header, men vet inte hur ja ska göra utan det mönstret.. -.- Nu får det vara som det är! *Sad face*


Kommentarer
Postat av: Tufwa

Jätte snygg header du har nu :=)

2011-11-27 @ 15:13:21
URL: http://Tufwa.devote.se
Postat av: Malin

Hur laddar man ned penslar?

2011-11-29 @ 23:42:16
Postat av: carin. :3

Samma sak med mig!? ;o

2011-11-30 @ 15:45:02
URL: http://carinsundh.blogg.se/
Postat av: Julia

Samma med mig! Först gick det och sen var de nån annan stans eller nåt så jag gav upp!



Men varför behöver du en ny header? Du har ju redan världens snyggaste typ! <3

2011-12-04 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0