Wild Child

Har varit hos Nina hela helgen. Vi har tagit överdrivet mycket bilder! Vilket är nice(Y)
Laddar
inte upp bilderna nu. Men när jag kommer hem sen ska ni få se på en riktig bildbomb!! Och så kanske jag hunnit klippa ihop någon film.. för vi har nämligen filmat också! Bl.a en musikvideo Ninas egna låt ;) Som hon skrivit själv, så duktig som hon är! ^^

Aja, men idag så ska vi sätta oss ner minst 1 timma och plugga. Vi båda har en del plugg att ta tag i...
Vi har precis kollat klart på "Pojken i randig pyjamas" , vilket är en jätte bra film!(Y)
Whatever.. Det var nog allt! tack och hej! Så uppdaterar jag ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Va det den jag gav till dig? :D

2011-05-22 @ 19:03:24
URL: http://emcioz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0