Utah

Här sitter jag och letar fakta om USA:s delstat, Utah! Det är vääääldigt kul.. (sarkasm)
Men är snart klar på det är nemas problemas! ^^

Idag har jag.. varit i skolan. Julia har blivit "frisk" så fick träffa henne! (Y)
Biologi lektionerna var lika flummiga som vanligt (hade nämligen två idag, hade biologi istället för matte :S)
När jag kom hem åkte jag iväg och handlade med mamma och Nicklas. Fick en monster av min kära mamma, vilket gjorde att jag hade värsta energin efter att jag druckit upp den. Kunde inte sitta still så la ifrån mig läxorna en stund och tog en cykeltur med Mira istället. När jag kom tillbaka fortsatte jag med mina tråkiga läxor. Spelade även in en mini-film (animerad), haha.. har inte redigerat den.. så det KANSKE kommer ut på youtube snart.. men bara KANSKE!
Nu sitter jag här och försöker översätta min fakta text till engelska.. vilket är super tråkigt! Blää för det!

Imorgon ska jag åka med mamma till antingen frölunda, backaplan eller stenungsund och leta efter klänning.. Hade ju beställt en från Halens och en från ellos, men ingen var bra! Så nu ska jag och mamma ut och shoppa! Sen på tisdag nästa vecka är vi lediga.. så jag, Emma & Julia kanske ska ut i stan och härja också. Är inget bestämt än, men hoppas! :)

Det förra "långa" inlägget blev ju inte så långt. Så HÄR Emma har du ditt långa inlägg som jag lovat ;)
Tror jag fick med allt nu ska jag fortsätta med läxan så får ni önska mig lycka till på engelska-föredraget imorgon! :} Chiiaaaaoooo! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sorry Therese för att jag inte har kommenterat på länge. Men har varit lite oaktiv på bloggen. Ajja :). Det låter som en trevlig dag du hade :D.



Kram Matilda :D.

2011-05-28 @ 08:57:46
URL: http://temdera.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha va menar du ? biologilektioner är väl alltid JÄÄÄÄTTeseriösa!? :S eller inte :D

2011-05-28 @ 12:35:12
URL: http://extragullig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0