Frölunda torg

Då är det på tiden att jag visar vad jag köpte i fredags. Var nämligen på Frölunda torg med mamma (:
Då kör vi igång
..

En väska, som jag fick användning för första gången idag/igår när vi var på bio ;)
[Lite fail med vit bakrund, men ni ser ^^]

Ett flät-skärp som jag kallar det ;) Syns inte så bra men det är mörkbrunt.

Tröjan och koftan är nya :)
[Det är blixten som orsakar det vita längst upp]

Sen köpte jag även ett "hårband"... vet inte vad det heter, men typ diadem. (Fast ändå inte)
Sist men inte minst så köpte jag.. *trumvirvel* en KLÄNNING till skolavslutningen! (Y)
Äntligen har man hittat en. Den är ganska så
random så kan nog använda den till andra lite finare tillfällen också ^^ *Happyface!*
Det enda som saknar nu är.. skor -.- Har letat som en galning efter "converse liknade skor, med heltäckande klack..". Det är svårt att förklara eftersom det knappt finns någon bild på google. Men jag vet att det finns sådana skor eftersom Lina har!!
What so ever... :3
Ha're gött haaaaj!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygg väska (Y) snyggare än mina glasögon ^^

2011-05-30 @ 19:57:24
URL: http://ponnyryttarnasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0