Dag 13 – Mitt smeknamn

Mitt smeknamn är som ni kanske förstått "Tessan", hehe (:
Tror det var Matilda som började kalla mig det. Vet inte vart hon fick det ifrån men.. det slutade med att alla jag känner började se mig som "Tessan" (nästan alla iaf). Till och med mina släktingar kallar mig det :o
Eftersom jag fick smeknamnet när jag var liten har det vuxigt med åren..
Det kan hända att någon kompis skriver "Tessan" istället för "Therese" på ett grupparbete i skolan men våran metor fattar att det är jag. Rätt fränt ändå!
Men jag är nöjd med mitt smeknamn (Y) Hehe, det är väl inget fel på det ^^

Kommentarer
Postat av: Nina

Nwaaaw! Tack Therese! Miss you sooo much!

Fina inlägg och underbara bilder tar du!

Längtar tills helgen! <333

2011-05-16 @ 20:56:57
URL: http://iftheyaregreenoreblue.blogg.se/
Postat av: matilda

:* tror dte va jag :D sen har vi ju males som robin sa som pappa fortfarande kallar dig haha :D

2011-05-20 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0