Melodifestivalen

Hejsan! I fredags drog jag hem till Julia som nu har brutit foten. Var ju med när hon gjorde det (mitt ute i skogen o massa skit), det var hemskt! Och nu måste den stackar'n åka rullstol till skolan, men hon har även kryckor att hoppa runt på.. <3
Sen igår (lördag) så på kvällen kom tjejorna över för att se på melodifestivalen och käka tacos m.m. Det blev Jag, Julia, Louise, Jossan, Amanda, Emma, Matilda & Elin. (:
Elin fick sin försenade julklapp, haha, och jag fick min! Jag fick ett långt peace halsband, precis ett sådant jag önskat mig! (Y) Thank u Elin!
Sen blev det sleep over och jag tror att jag blev den som somnade först, eftersom dom andra satte på "sex and the city 2", tycker den filmen är sååå booring.. + att den är typ 2 timmar lång!
Menmen.. sen idag åkte jag hem och så har jag pluggat nästan hela dagen, ska ha spanska och fysik prov imorgon.. längtar INTE! Men samtidigt är det skönt att få det gjort! >.<

KRAM
//TessanK

Kommentarer
Postat av: Jossan

de va jättemysigt! :)

2011-03-14 @ 16:09:40
URL: http://extragullig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0