07 - Om jag fick 100 000 kr

Jag skulle flyttat hemifrån.. Antagligen ut på landet eftersom jag trivs bäst där.. men jag skulle ändå haft en "städerska" eftersom jag hatar att städa..
Ämmn.. jag skulle köpt mig en hund.. Skänkt lite till fattiga länder.. köpt allt vad jag nu kan vela ha, typ, Iphone, ny dator o.s.v.
Aa.. det finns ju en hel del man kan göra om man haft så mkt pengar.. menmen.. jag lever i nuet och eftersom jag inte gillar att satsa/spela om pengar så kommer det antagligen inte hända mig! Gör det det så tar jag det då (A)

Hehe, foto nörd (H)
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: Sofie :D

SV: Klart att jag rider mke vill va i stallet oftare men går inte... :D Ä en liten häst nörd :D

2011-03-28 @ 20:17:25
URL: http://ponnyryttarnasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0