06 - Typ av killar jag faller för

Jag gillar långa killar.. jag skiter fullständigt i om killen har någon status bland andra tjejer. Hmm.. vet inte vad jag ska säga men långa, smala (inte spinkiga..).. och SMARTA! Älskar smarta killar (Y) Om man behöver hjälp med ngt skolarbete;) Desutom vill inte jag vara den som hjälper med matten, det ska vara han >.<
Magmuskler vore inte fel (A)
Men.. det är ju förstås inte utseendet man går efter.. Det ska vara en som kan prata med alla (ingen blyg typ som jag själv). Inte heller någon som vill ha ALL uppmärksamhet.
Aja.. går inte att förklara , jag antar att alla har sin egna perfekta bild på hur en "drömkille" ska vara.. ._.
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: RONJA BERG ♥

SVAR; Haha, jag har lätt för att fantisera om saker från skräckfilmer osv.. är mörkrädd och ja, skräck är helt enkelt inte riktigt min grej. xD

2011-03-25 @ 20:32:46
URL: http://toufhawk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha roligt att du skrev de på bloggen ;D Håller me dig men längden spelar ingen roll kan vara gulligt när dom ä korta ;D

2011-03-28 @ 18:49:05
URL: http://ponnyryttarnasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0