Zumba(?)

Vad tycker ni om zumba?
Skrev ju tidigare att jag skulle testa.. det gjortde jag också.. i typ 20 minuter sen gav jag upp. Mamma hade ju fått lånat några brända skivor ifrån en jobbarkompis. Tog antagligen fel skiva först eftersom stegen var så otroligt svåra. Försökte byta skiva men ingen av de andra funkade :S Sen fick jag det på ngt sätt så att dem talade tyska, tror iaf att det var tyska.. så aa jag fattade ingenting. Jag väntade till hon började göra stegen och så försökte jag följa med. Men NEPP, var inte tillräckligt bra för det nej! XD
Tillslut gav jag upp och så tog jag en joggingtur med Mira (hunden) ist. Det gjorde inget att klockan var 11, det var bara skönt. Inte jätte mörk, utan man kunde se och jag mötte inte en enda kotte..
När jag kom tillbaka satte jag på skräckfilmen.. den var
bra! (Y)
[Gick inte att ladda upp någon bild, sorry folks!]

Kommentarer
Postat av: Anonym

FInns typ 1-timmarspass på Sportlife i Zumba ;) Så lär man sig grunderna om du tycker de e kul ;)



Haha de e faktiskt kul :'D

2011-06-18 @ 12:49:23
Postat av: tilia

zumba är ganska kul ^^

2011-06-18 @ 14:08:18
URL: http://purpleconverse.blogg.se/
Postat av: Emmy

SKulle vilja testa Zumba, verkar kul :)

2011-06-18 @ 22:29:06
URL: http://emmyu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0