Sommarjobb(?)

Jag har ett MINI-sommarjobb.. eller det är egentligen inget riktigt jobb. Men mamma bad mig att flytta ett par "takplattor" (heter det så?) till ett annat ställe på trädgården. Nu är jag så glömsk att jag glömt hur mkt jag får för det. Iaf.. började bära lite igår.. BLÄÄ säger jag bara! Nog för att det är varmt och tungt men det värsta är ju alla KRYPEN! Plattorna är liksom staplade, under de översta finns en massa spindlar (då inte små spindlar utan dem är ENORMA! Enligt mig iaf). Sen de plattorna som står på grämattan, under de finns en massa myror och myrägg. *Ryser*

Menmen.. pengar är pengar jag tänker inte låta ett par äckliga kryp hindra mig. Dessutom har jag ju handskar XD

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, lycka till :)

2011-06-30 @ 13:41:06
URL: http://hannatobbeochtingeling.blogg.se/
Postat av: Emmy

Usch, hatar spindlar...hatar alla kryp egentligen ;)

2011-06-30 @ 17:47:18
URL: http://emmyu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0