Min hund gillar inte glassbilen

Precis det rubriken säger.
Är det något som får igång Mira så är det glassbilen. Det var ett tag som den körde ända upp till vårat hus (då menade jag verkligen hela vägen upp på den lilla, trånga grusvägen fram till vårt hus.)
Bara för det
skäller Mira som en galning varje gång hon hör den melodin.. Tänk er själva, det finns ju en reklam "om glassbilen" .. varje gång det blir reklam börjar hon skälla, man får fnatt på henne!
Sen brukar det vara älgar utanför vårt hus på nätterna, vilket gör att man blir väckt varje natt av att hon än en gång
skäller. Jobbig hund säger jag bara! Menmen.. klart jag älskar henne ändå, jag menar.. hur kan man INTE älska det här face:et -->


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilken sötnows <3

2011-06-19 @ 22:42:01
URL: http://emmyu.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt voffvoff-vovve :'D

2011-06-19 @ 22:44:15
URL: http://emcioz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0