It's good for you!

Har som sagt varit hos Nina över midsommar helgen. Alltid lika mysigt hos henne! (Y)
torsdagen då jag kom gjorde vi inte så mycket, vi spelade lite sims och snackade om allt och alla. Fredagen var också chill! Sen på lördagen kom Ninas kompis Peter över en sväng och så käkade vi pizza. Gjorde inte så mkt mer faktiskt. På söndagen åkte jag och Nina på en shoppingrunda i trollhättan. Vi båda hittade byxor. Jag köpte även en bok, skissblock och en pennvässare. (Y) Efter det skulle vi egentligen ha hälsat på krigge (min kusin, Ninas bror) och Åsa med familj.. men det gick ingen buss så vi drog oss hemåt ist.
Väl hemma hos Nina så mötte vi Peter igen, han hade glömt ett brev hos Nina så vi höll honom sällskap tills hans buss kom.. Sen på måndagen åkte jag hem. Nina har fått sommarjobb på bibloteket, något med bokcrossing.. hon ska designa någon hemsida och reklamera böcker.. vilket jag tycker är jätte fyskigt! Eftersom jag älskar att designa mm. :( Men iaf.. jag åkte hem tidigt på måndagen för att Nina började jobba vid 8:a. När jag var hemma i kungälv hjälpte jag mamma att städa (hennes extrajobb) och tjänade därför halva hennes timlön.
Aja, nu har ni fått min äckligt långa och tråkiga förklaring på vad jag gjort i helgen.. här kommer lite bilder! ;)




Kommentarer
Postat av: Erika

SV: Haha ;D

2011-06-29 @ 22:30:52
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: tilia

och jag fortsätter följa dig här ;)

2011-06-29 @ 23:37:02
URL: http://upgrademe.blogg.se/
Postat av: Nina

Roligt att du var här! Synd att det inte var så länge.... Vi syns! Puss å kraaaaam!<3

2011-06-30 @ 08:13:35
URL: http://iftheyaregreenoreblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0