Emma GäStBlOgGaR!

Tjena Tjena alla Tessans läsare! :]

Hoppas allt är bra med er... Inte för att jag vet vilka ni är menmen...

Idag har jag och Tessan-Prinsessan varit ute och fotograferat, det var kul! Detta låter inte alls lite fånigt så jag skall börja blogga ordentligt nu!

Jag heter Emma Engström och är 15 år, jag lärde känna Therese genom att jag flyttade till stad X och då brjade vi 7:an tillsammans, så vi har faktiskt kännt varandra i 3 år! Det är rätt så coolt!
 Jag älskar att fotografera och har en likadan kamera som Therese- En Canon EOS 500D och jag tycker att den fungerar bra! När jag inte fotar sitter jag antingen framför datan, är i stallet, umgås med folk eller rider.

Detta låter sjukt fånigt och jag vet inte vad jag ska skriva just nu! -.-

Hejdå..
Ni hittar mig på denna bloggen :)



En rutten maskros som Tessan fotade :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0