Visitors

Hmm.. jo tänkte berätta att mina föräldrar läser min blogg. Såå.. "Hej på er!"
För mig gör det
inget, skriver ändå inget dem inte vet om. Men tycker ändock att det är lite kulmamma helt plötsligt klagar på att jag skriver för mycket om filmer, hon vill se mer bilder (fotade av mig.) Och pappa tycker att mina inlägg är tråkiga och ber mig ta fram en känd bloggare så att jag kan få inspiration (han vill ha mer text.) Haha, dem är väl för goa! :'D (L)
Men
japp, får väl ta åt mig av deras tips och försöka skärpa mig, eller vad tycker ni? :}

Kommentarer
Postat av: Kikki och Sofie

SV: angående höökskatalogen. Sofies mamma råkade visst bli medlem av misstag när hon köpte sofies hjälm, och mina(kikkis) föräldrar är skillda så jag får en hos varje. Fast varje gång jag är på hööks så tar jag en med ;)

2011-07-17 @ 11:22:29
URL: http://ponnyryttarnasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0